Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(4)
Forma i typ
Artykuły
(4)
Autor
Andrukowicz Wiesław
(1)
Ciechanowska Dorota
(1)
Kuźniak Ignacy
(1)
Ćwikliński Andrzej
(1)
Rok wydania
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Nauczyciele
(4)
Temat
Drama
(1)
Inteligencja
(1)
Komunikowanie się
(1)
Kształcenie - proces
(1)
Szkoła - jakość pracy
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Miejsce dramy we współczesnej szkole / Dorota Ciechanowska. // W: Tendencje w dydaktyce współczesnej / pod red. Kazimierza Denka i Franciszka Bereźnickiego. - Toruń: Wydawnictwo "Adam Marszałek", 1999. - S. 101 - 110.
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Dziedzina i ujęcie
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Różnojedność komunikacyjna w procesie kształcenia / Wiesław Andrukowicz. // W: Tendencje w dydaktyce współczesnej / pod red. Kazimierza Denka i Franciszka Bereźnickiego. - Toruń: Wydawnictwo "Adam Marszałek", 1999. - S. 54 - 61.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Ewaluacja procesu kształcenia. Za i przeciw / Ignacy Kuźniak. // W: Tendencje w dydaktyce współczesnej / pod red. Kazimierza Denka i Franciszka Bereźnickiego. - Toruń: Wydawnictwo "Adam Marszałek", 1999. - S. 121 - 129.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kształcenie inteligencji dziecka w szkole. Możliwości i ograniczenia / Andrzej Ćwikliński. // W: Tendencje w dydaktyce współczesnej / pod red. Kazimierza Denka i Franciszka Bereźnickiego. - Toruń: Wydawnictwo "Adam Marszałek", 1999. - S. 80 - 87.
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Dziedzina i ujęcie
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej